martes, 26 de agosto de 2014

BTT Torrentsenta- Coll Gósol-Moripol-Sorribes



Ruta asequible en principi, però entre el Coll de Gósol i Moripol, la pista està en molt males condicions, per aixó que califique aquesta ruta com difícil. És molt empinada, cap a baix, i sembla en algun lloc que haguera passat un tractor llaurant. Jo, per precaució faig quasi tota la baixada a peu.



Comence en Gósol i vaig en principi per la ruta marcada com "La Matella", que está senyalitzada. Un poc abans del Coll de Gósol, en lloc de anar cap a la esquerra, continue ascenció fins al Coll. A partir d'ací, com he dit, està tant malament, que per un moment crec que m'he equivocat de pista, i estic un bon rato donant voltes. 

Finalment, decideix baixar, amb molta precaució. A la part més baixa, gire a l'esquerra i al poc em trobe amb el Castell de Moripol, a la dreta. Un poc més i arribe al nucli abandonat de Moripol, en un lloc molt bonic, on destaca la xicoteta ermita restaurada, que visite.



Continue, i hi ha un desviament a la dreta que va a Feners. No l'agafe i continue recte. Ací hi ha unes costeres prou importants. Més avant, la pista va cap a baix, i es creua amb la que venia d'abans del Coll, "La Matella". Ara ja segueix aquesta i arribe, després d'una forta pujada al nucli de Sorribes, on hi ha també una diminuta ermiteta. Per ací ix a la carretera, i per ella arribe a Gósol.




1 comentario: