martes, 26 de agosto de 2014

A peu: Gósol-Sta. Margarida-Torrentsentes-Molí

Ruta a peu en que, per variar un poc també d'altres similars, passe per l'ermita de Sta. Margarida.

Eixida del càmping i agafe la pista a Tuixén. Al poc, la deixe, pujant a la dreta pel GR. Aquest tram de senda està prou malament. Arribe per ací a l'ermitori, després d'una bona costera. Allí em diu l'ermità que més amunt es pot agafar una senda que baixa directament a Torrentsenta, però que no és fàcil de trobar.

Agafe l'opció més simple, i baixe per la pista anterior, ara en sentit contrari, fins trobar l'encreuament, senyalitzat, cap a la zona de Torrentsenta. Ací hi ha una pista molt plana, fins arribar a la zona de picnic. Continue uns 200 metres més amunt  cap a la font, d'on manen quatre xorros d'aigua molt fresca, com de nevera. Al costat es pot admirar "El Forat", un xicotet barranc molt abrupte i estret.

Torne a baixar a la zona de picnic, i per ací, pel costat del riu, hi ha un agradable passeig fins al Molí.

Continue un poc més avall i agafe un desviament a l'esquerra, a través d'una senda un poc complicada, que s'empina fins a trovar el camí que rodeja el càmping.

Arribada i fí del trajecte.